منابع
ابنفارس، احمد بن فارس بن زکریا. (۱۴٠۴ق). معجم مقاییس اللغه. قم: انتشارات مکتب الاعلام الاسلامی.
ابنمنظور، محمد. (۱۴۱۴ق). لسان العرب. چ3. بیروت: دار صادر.
ابنطاووس، علی بن موسی. (۱۴۱۹ق). اقبال بالاعمال الحسنة فیما یعمل مرة فی السنة. تحقیق جواد القیومی الاصفهانی. قم: انتشارات مکتب الاعلام اسلامی.
ابنطاووس، علی بن موسی. (۱۴۱۷ق). مصباح الزائر. قم: مؤسسة آل البیت(ع) لاحیا التراث.
اخوانمقدم، زهره و حبیبپور، زهرا. (۱۳۹6). تحلیل محتوای دعای عرفه منسوب به امام حسین(ع). پژوهشنامۀ معارف حسینی، شمارۀ 8، 99-116.
استراوس، انسلم و کوربین، جولیت. (۱۳۹٠). مبانی پژوهش کیفی: فنون و مراحل تولید نظریۀ کیفی. ترجمۀ ابراهیم فشار. تهران: نشر نی.
جعفری، محمدتقی. (۱۳۹۲). نیایش امام حسین(ع) در عرفات. چ5. بیجا: مؤسسۀ تدوین و نشر آثار علامه جعفری(ره).
حسینی امین، حسین و کرمینیا، محمد و صیدانلو، جواد. (۱۴٠٠). بررسی معناشناسی دعا در قرآن کریم در سه گام. فصلنامۀ متون مطالعات ادبی اسلامی، شمارۀ 29، 101-124.
خمینی، روحالله. (۱۳۹۴). شرح چهل حدیث. تهران: مؤسسه و نشر آثار امام خمینی(ره).
داناییفرد، حسن، الوانی، سید مهدی و عادل، آذر. (۱۳۹۱). روش شناسایی پژوهش کیفی در مدیریت، رویکردی جامع. تهران: صفار.
راغب اصفهانی، حسین بن محمد. (۱۴۱۲ ق). مفردات الفاظ القرآن. بیروت: دارالقلم.
رضوانیپور، مهدی. (۱۳۹۱). جلوۀ شکر در دعای عرفه. مجموعه مقالات و سخنرانیهای همایش عرفان عاشورا با محوریت دعای عرفه. بیجا: عروج.
زمرّدیان، احمد. (۱۳۸۷). وصال العارفین. بیجا: دفتر نشر فرهنگ اسلامی.
سجادی، جعفر. (۱۳۷۵). فرهنگ اصطلاحات و تعبیرات عرفانی. تهران: انتشارات طهوری.
سعیدی، گلبابا. (۱۳۷۸). فرهنگ جامع اصطلاحات عرفانی ابنعربی. تهران: انتشارات زوار.
عسکری، ابوهلال. (۱۴۱۲ق). الفروق اللغویه. تصحیح محمدابراهیم سلیم. قاهره: دارالعلم، الثقافه.
فراهیدی، خلیل بن احمد. (۱۴۱٠ق). کتاب العین. قم: هجرت.
فراستخواه، مقصود. (۱۳۹۵). روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی (با تأکید بر نظریه بر پایه). تهران: نشر آگاه.
قشیری، عبدالکریم هوازن. (۱۳۸۵). رسالۀ قشیریه. ترجمۀ ابوعلی حسن بن احمد عثمانی. تصحیح بدیعالزمان فروزانفر. تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
قمی، عباس. (1388ش). کلیات مفاتیح الجنان. قم: دارالعرفان.
کلینی، محمد بن یعقوب. (۱۴٠۷ق). الکافی. تصحیح علیاکبر غفاری و محمد آخوندی. چ4. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
محمدپور، احمد. (۱۳۹۲). روش تحقیق کیفی ضد روش (منطق و طرح در روانشناسی کیفی). تهران: جامعهشناسان.
مصلائیپور، عباس. (۱۳۹۳). حوزۀ معنایی شکر در قرآن کریم. مجلۀ مطالعات قرآن و حدیث، شمارۀ ۱۵، 197-220.
مصطفایی، محمد، گرایلی، بتول و دهقانی، فرزاد. (۱۴٠۲). تحلیل مضمون شکر در دعای عرفۀ امام حسین(ع). مطالعات فهم حدیث، 10 (1)، 185-208.
مجلسی، محمدباقر. (۱۴٠۳). بحار الانوار. بیروت: دار احیاء التراث العربی.
منصوریان، یزدان. (0۹/03/۱۳۸۶). سخنرانی با موضوع گراندد تئوری چیست و چه کاربردی دارد؟ اصفهان.
Charmz, k. (2000). Grounded Theory objectivist and Constructivist. Methods In Normank. Denzin, Yvonna S. qualitative research. Thousand OaKK, London: SAGE Pub.
Holton, Judith A. (2007). The coding process and Its challenges In Antony Bryant and katy charmz (eds) The SAGE handbook of gronded Thorey.
Liamputtong, P. & Ezzy, D. (2005). QuaLitative research methods. Oxford: Oxford university press.
Urquhartm, C. (2013). Grounded theory for qualitative research: a practical guide. LosAngoles, calif: London: SAGE.